vrijdag 22 juni 2012

Hoedje van Zpagetti Hoooked

Voor oudste dochter nog eens een poging gedaan om een hoedje (dopje) te haken van Zpagetti.
Ik had het al eens eerder geprobeerd, maar dat werd toch niet wat ik er van verwacht had.
Daar heb ik toen maar een tasje van gehaakt. Maar vrijdag was ik bij de plaatselijke stoffenwinkel en daar hadden ze een voorbeeld in de winkel hangen. Dus na wat tips van de verkoopster ben ik opnieuw aan de slag gegaan, nu in donkerblauw. En ja, het is gelukt!




Alleen vond ik de kleur erg donker voor de zomer. Maar goed, gelukkig had ik nog een restje wit liggen, van het tasje dat ik gehaakt had. Dus een witte bloem erop, en nu lijkt het al wat fleuriger.
Ik vind het erg leuk om zelf baretten en te haken en te naaien, dus vandaar dat dochterlief er nog al wat in haar kast heeft liggen. Ik zie dat dit de derde al is in de korte tijd dat ik blog......

10 opmerkingen:

  1. Ik vind die rode erg mooi. ALs ik hem kon bestellen.....
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment, Wilma, maar in opdracht haken doe ik nog even niet, sorry. Ik heb nog te veel voor mijn eigen kids te maken;-), en de tijd, he. Daar heb ik nog wel eens tekort aan, zoals zo veel mensen......

      Verwijderen
  2. Fantastisch! Hoe heb je de rand naar beneden gehaakt? Gewoon rechtdoor of nog iets geminderd? Ik heb ook nog zpagetti liggen.... Ga gelijk beginnen. Bedankt voor je idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, mooi zeg! Die is ook zo 'vormvast', ziet er strak uit. Knap gedaan, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ins en outs :-)
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de leuke reacties. Bovenaan mijn blog staat een pagina HOedje haken.
    Daar staat de beschrijving hoe ik het gedaan heb. Hopelijk is het duidelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is zeker goed gelukt!
    mooi hoor

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi felisa nog en vraagje: hoe krijg jij you might also like op je blog? ik wil dat ook maar kan niet vinden hoe het moet?

    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank jewel hoor, ja tis inderdaad gelukt
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knap gemaakt zeg! heel mooi.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen