woensdag 13 juni 2012

Rimpeljurk met knoopeffect

Eindelijk is  de jurk dan af, een klus waar ik een beetje tegenop zag.
Het was de eerste keer dat ik een rimpeljurk voor mezelf maakte.
Het patroon kreeg ik van een nichtje, maar ik heb hem een beetje aangepast.
De zijnaden moesten gerimpeld en de middenvoornaad. De achterkant zou gewoon glad blijven.
Maar het hing zo door aan de achterkant, en aan de voorkant had ik al bedacht dat ik daar "knopen" in zou doen. Dus dat heb ik ook aan de achterkant gedaan.

Sorry voor de onduidelijke fotos', het wordt gewoon tijd voor een paspop, denk ik.

3 opmerkingen:

  1. leuke jurk geworden, ik zet altijd de flist uit dan gaat het beter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Zal het de volgende keer proberen, bedankt voor de tip.

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook een hele mooie jurk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen