zaterdag 27 oktober 2012

Voorbereidingen

Deze week heb ik niet genaaid, de kids hadden herfstvakantie. Dus kwam er niet van. Maar ik ben al wel weer bezig geweest met voorbereidingen om te naaien.


De bovenste stof links kreeg ik van Jenny. De stof is inmiddels geknipt, en wordt een ballonjurkje met bretelsluiting voor jongste dochter. De Hello Kitty stof wordt een fleecevest voor een lief nichtje, die het vest van jongste dochter erg mooi vindt. En de onderste bontjes worden voor oudste en jongste dochter.  Wat een troep geeft dat spul, zeg!


En ondertussen ben ik nog bezig met een hele mooie baret. Het patroon kreeg ik van een bloglezeres, nog bedankt Marja, het wordt prachtig!



En dat is nog niet alles, want het dopje van oudste, die donkergrijze, is nu eigendom van een ander lief nichtje. Dus voor oudste moet nog even een nieuwe gehaakt. Dat staat voor volgende week op de planning.



En tot slot ben ik nog bezig met echte 'vadersokken' voor jongste zoon. Sokken breien is een heerlijk ontspannend werkje. Sinds vorig jaar houd ik me er  mee bezig, ben nu met m'n vijfde paar bezig. In een lekker langzaam tempo ;-).



4 opmerkingen:

  1. je hebt het er maar druk mee! leuk al die verschillende dingen.. dan gaat niks vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat lieve nichtje glom van trots toen zij gisteren het dopje op mocht. Het stond echt leuk en paste precies bij haar kleren.

    GeeS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je bent echt lekker bezig geweest!
    Wat een prachtig patroon voor die baret! Zal haar wel erg leuk staan.
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen