donderdag 15 november 2012

Award


Ik kreeg een award van Jedidja.  Dank je wel, Jedidja!


Dit zijn de regels:

  1. Vertel 11 dingen over jezelf
  2. Beantwoord de elf vragen die aan je gesteld zijn.
  3. Maak 11 nieuwe vragen
  4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award
  5. Laat hen dit weten
  6. Bedank de persoon van wie je dit award kreeg.


11 dingen over mezelf: Getrouwd, moeder, christen, graag aan het frutselen met lapjes, haken,
ik hou van de zon, postcrossing, fietsen, lezen, historische boeken, boswandeling, zee.

De 11 vragen aan mij:

1: Wat is voor jou het leukste moment van de dag?
     's Avonds, ik ben een avondmens.
2. Als je een hond wilde, wat zou je dan kiezen?
    We hebben net een hond uitgezocht, en dat is een Friese Stabij
3. Favoriete kleur?
    Rood
4. Hoe lang blog je al en waarom?
    Ik blog sinds mei 2012, omdat ik helemaal enthousiast werd door al die leuke blogs die ik steeds las.
5. Wat is je mooiste jeugdherinnering?
    Mijn mooiste jeugdherinnering? Dat weet ik niet, ik heb een hele fijne jeugd gehad. Vol met mooie
    herinneringen......
6. Waar zou je heen willen als geld geen rol speelde?
    Naar Israël, het land van de Bijbel.
7. Aan welke historisch persoon zou je iets willen vragen?
    Oei, dat weet ik niet, ik denk dan al gauw aan vrouwen uit de Bijbel, die eigenlijk weinig genoemd worden, zoals de vrouw van Noach.
8. Iets leuks, dat bijna niemand van je weet...
    Nou, manlief en ik zijn bijna 12,5 jaar getrouwd....
9. Bakje ijs of warme snack?
    Bakje ijs.
10. Waar zou je graag een blog over lezen?
     Ik lees graag allerlei blogs, over huis, tuin en keukendingetjes, naaien, haken, geloof, nee, ik kan niet kiezen.
11.Hoe ziet je favoriete stoel eruit?
    Een heerlijke stoel om in weg te zakken met een haakwerkje.

Ik nomineer:  Marieke, Sarina,  Anouk,  Wilja, Jolanda.

Eigenlijk moet ik 11 personen een award sturen, maar er zijn zoveel leuke blogs, ik stop bij deze 5 personen. De nieuwe vragen zijn:
  1. Wat ik je leukste hobby?
  2. Hoe lang blog je en waarom?
  3. Wat is je favoriete kleur?
  4. Mooiste herinnering?
  5. Iets leuks, dat bijna niemand van je weet?
  6. De plek waar je het liefst bent?
  7. Bos of strand?
  8. Wat wil je ooit nog doen in de toekomst?
  9. Je favoriete boek?
  10. Wie inspireert je het meest?
  11. De volgende keer blog je over.....
Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden, hoor. Kies maar iets....



1 opmerking: