maandag 5 november 2012

Gehaakte baret

De gehaakte baret is af! En supermooi geworden, vind ik zelf!
Het patroon heb ik van iemand gekregen, en ik wist niet wat het zou worden. Nou, het was echt een verrassing.... Zo mooi...



Het was de bedoeling dat het een baret voor een volwassene zou worden. Ik was ijverig begonnen te haken met haaknaald nr 3,5. Maar de baret leek mij zo groot te worden, dus ik ben overnieuw begonnen met haaknaald nr 2,5. En nu heb ik een kinderbaret......
Had ik nu maar gewoon naar het patroon gehaakt....
 
Het dopje voor oudste is ook af. Het is precies dezelfde als deze... dus daar komt verder geen foto van.
De bontvestje voor de dames zijn ook bijna af, alleen voor oudste moest hij overnieuw, want het patroon uit de nieuwe Young Image viel te klein uit.... helaas....
 
 
P.S. Kijk voor patroon bovenaan bij gehaakte baret 2
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. wat mooi! kgeloof echt dat ik moet leren haken! Ik heb niet eens een haaknaald aan boord! en geen wol of iets dergelijks, erg he!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie baret! Nou nog eentje voor jezelf hè? Ik kan missch wel een beetje haken maar zo'n baret is te veel gevraagd. Mijn vriendin haakt ook baretten. Ik draag er eentje die ij gemaakt heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige baret! Zou ik het patroon kunnen krijgen?
    Die open opgehaakte baret heb ik ook volgens jou patroon gehaakt.

    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooi baretje! Leuk patroontje! Misschien kan/mag je het patroon wel plaatsen? Ik zou hem ook wel willen haken.. Altijd leuk, weer een baretje erbij voor mijn meiden!
    Vriendelijke groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke baret, ga ik ook eens proberen.
    En ja het hesje uit de Young Image valt klein uit. Voor onze oudste dochter vond ik het net gaan (maar dicht kan hij niet)
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke baret!! Ik ga dat patroon zeker ook gebruiken! Wat fijn dat je hem met ons wilt delen, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen