maandag 12 november 2012

Gehaakte colsjaal

Deze col haakte ik afgelopen weekend. Ik gebruikte het patroon van Garnstudio









Bij de plaatselijke hobbywinkel haalde ik deze bol:

Aan de binnenkant van de wikkel staat ook een patroon, dit is voor een rondbreinaald. Maar omdat ik al een patroon had, haakte ik liever.

Maar ik heb nog wel een flinke bol over, dus brei ik nu een sjaal, en misschien een muts voor jongste zoon. Zo leuk om het verschillende resultaat te zien, nu ik brei, krijg ik streepjes:





Ik kan je vertellen dat de col heerlijk warm is. Dus laat de winter maar komen.....

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect heeft dat gemêleerde garen. Prachtig patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor ! altijd een verrassing dat verlopend garen..
    dat maakt het er mee haken of breien zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk met al die kleurtjes!

    Ik ben trouwens begonnen met je baret maar weet niet zeker of ik nu goed ga met je patroon. Ik zal je morgen wel ff een mailtje sturen. Hopelijk wil je me even helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je een award gegeven. ( zie mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen