woensdag 21 november 2012

Gymtas

Oudste dochter had ik al heel lang beloofd, dat ik een nieuwe gymtas voor haar zou maken. Maar ja, er kwam maar niet van. Toen we pasgeleden eens bij de Action waren, heeft ze al even een applicatie uitgezocht, voor haar gymtas. (hint hint) En ze had al eens stofjes uitgezocht uit de voorraad....

Maar vanavond was ik alleen thuis, en moest het maar eens gebeuren. Helaas had ik geen sterk koord meer, maar goed, morgen kan de tas in ieder geval mee naar gym, omdat ik er even lint in gedaan heb. En dat koord..... dat komt zo spoedig mogelijk....



De binnenkant is bloemetjesstof.

 


5 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm leuk!, leuk klein project waar je dochter weer blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, als ik een meisje was ... dan vond ik dit heel leuk en dan wilden mijn vriendinnetjes er allemaal zo eentje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi. Ik an het zelf niet en vind het echt prachtig als anderen zulke mooie dingen maken!

    BeantwoordenVerwijderen