maandag 10 december 2012

Échte vadersokken



Voor jongste zoon breide ik "echte vadersokken".


Stoer toch, dezelfde sokken als papa ;-)



Onlangs kocht ik het boekje "Spiraalsokken breien" bij de Zeeman.


Daar ben ik nu aan begonnen voor oudste zoon.
En inderdaad, ze beginnen al als een spiraal te draaien. Door deze methode zijn de sokken heel rekbaar, en hoeft er ook geen hiel gebreid te worden. Dus gewoon zo doorbreien tot aan de teen.
Ik ben erg benieuwd hoe deze sokken dragen.... Heeft iemand hier ervaring mee?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel stoer! Ze zitten lekker warm. Wij hadden ze als kind. Alleen kreeg ik mijn regenlaarzen dan bijna niet aan :-)

    Ook lekker voor in bed als je koude voeten hebt.

    http://showmeastorie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee.. geen ervaring met de hielloze spiraalsokken.. maar ben wel benieuwd naar de reacties!
    handig om te breien als ze lekker zitten.. en mooi blijven.. de reactie hierboven is alvast positief..

    en de grijze vadersokken staan leuk! fijn dat ze er zo blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jaaaa van die grijze sokken, die breide mijn oma vroeger ook altijd. Mijn vader kreeg ze altijd voor sinterklaas :P
    #nostalgie

    BeantwoordenVerwijderen