maandag 14 januari 2013

Gehaakt tasje

Bij de Action verkochten ze de afgelopen periode ook Zpagetti garen, oftewel, een goedkopere variant. Ik haalde een bol van 450 gram , en haakte daar dit tasje van. Maar je kon wel merken dat het geen kwaliteit was, ik kwam minstens 3 knopen tegen in dit kleine bolletje.
Ik haakte twee randjes teruggestoken vasten, dit doe je door een vaste te haken in de eerste vaste, dan een vaste in de derde vaste, vervolgens een vaste in de overgeslagen vaste, dan een vaste in de vijfde vaste, een vaste in de overgeslagen vierde vaste. Zo de toer afhaken. Dan krijg je dus het randje.

5 opmerkingen:

  1. Hé Felisa, het is wel een heel mooi tasje geworden dan, ondanks die knopen! Zat het ptroontje erbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog van die bolletjes van de action liggen.
    Vind het een heel leuk tasje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt echt goed haken zeg! Ik doe het je niet na. Dit tasje is ook al weer zo leuk geworden. Trouwens 't mutsje staat je jongste dochter erg lief en leuk.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje, weer zo'n leuk idee (wie weet 'pik' ik hem nog 's van je, oke?)

    BeantwoordenVerwijderen