donderdag 24 januari 2013

Gehaakte plaid

Het begin van mijn gehaakte plaid is er.....

De bedoeling is dat hij voor mijn volgende verjaardag klaar is....

Ik was afgelopen zaterdag jarig, dus ik heb een jaar de tijd....

Of zal dat te hoog gegrepen zijn?


Het idee komt uit het boek: Granny squares haken. Maak het met oma's vierkantjes.

Het  origineel is met wat meer kleur, maar dat vond ik te veel gewissel van kleur.

Wel heel mooi, hoor, maar niet echt practisch, als je aan het haken bent....


11 opmerkingen:

  1. dat ziet er heel mooi uit!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het idee al vaker voorbij komen in blogland. Leuk dat je er ook aan meedoet, zal je vast wel lukken. Veel succes met je uitdaging.
    En alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat je wel lukken! Ik heb er vorig jaar ook 1 gehaakt voor miijn schoonmoeder en schoonzusje. En nog gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd. Je hoeft je dus niet te vervelen het komende jaar :). Dit ziet er al heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat haal je op je sloffen, zo leuk om te doen, succes ermee, enne nog gefeliciteerd!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd! Succes, het ziet er mooi uit.

    Gr. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een flinke klus, maar het gaat heel mooi worden!
    Succes en vooral: veel plezier!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuk doorhaken! Het lijkt me heel mooi te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!
    Elke keer een vierkantje onder de koffie,dan komt hij vanzelf af!

    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met dat mooie Granny Square plaid. Word vast mooi!
    Respect!
    Groetjes ut Fryslan, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!! En dat kleed 'groeit' onder je handen, zul je zien. Een jaar moet lukken, toch? Succes, de kleuren zijn in ieder geval mooi.

    BeantwoordenVerwijderen