woensdag 6 maart 2013

Stoffenspektakel Zwolle

Zo, ik ben weer thuis, terug van het stoffenspektakel. Ik had het idee dat het groter was dan voorgaande jaren, maar misschien kwam dat door de andere opzet van de kramen?

Ik heb niet zo veel gekocht, omdat ik nog wel wat stofjes heb liggen. En ja, ik kan het ook niet zo goed overzien, als ik zoveel stoffen bij elkaar zien, hebben meer mensen daar last van? Gewoon in de stoffenwinkel is het allemaal iets overzichtelijker. Maar goed, ik heb rode tricot gekocht, voor oudste dochter. En witte tricot, om te combineren met een donkerblauwe kant die ik nog heb liggen. En nog een naaiblad, Stiched by you.  Die ken ik nog niet, en was nu voor de helft, bij aankoop van stof.
Ik ben benieuwd ;-).

6 opmerkingen:

  1. Je hebt in ieder geval genoeg inspiratie op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vandaag ook geweest, en ik ben ook met zeer weinig thuisgekomen. Wat ik wilde hebben kon ik niet vinden. Ik heb 3 lappen gekocht. Ik kan het ook niet zo goed overzien. Ik heb dan ook besloten niet meer te gaan, en liever rustig naar een goede marktkraam of stoffenzaak te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook erg onoverzichtelijk, kon 'mijn' kramen eerst niet vinden. Alles stond anders. Ik had vooraf al een lijstje gemaakt met wat ik wilde hebben, anders kan ik het ook niet meer overzien. Maar ben toch met zo'n 7 lappen naar huis gegaan (en dan had ik nog niet alles wat ik wilde hebben). Dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen ;-)

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klopt dat het groter leek. Het was ruimer opgezet op advies van de brandweer.
    De horeca wou ook meer ruimte hebben. Dus hebben ze een hal erbij gedaan. Het is de bedoeling dat dit de volgende keren ook zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar je hebt in elk geval toch wat binnen gehaald. Nu heb je een reden om gewoon nog eens op sjouw te gaan om de rest te halen....
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent niet de enige die het dan niet kan overzien. Ik ben ter plekke gelijk vergeten wat ik ook al weer voor plannetjes had. Een lijstje wil wel helpen :) Ik moet helaas nog even wachten, hij komt hier pas over 5,5 week.

    Je hebt mooie stofjes gekocht, het naaiblad ken ik niet geloof ik.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen