dinsdag 23 april 2013

Tijd voor een weggevertje!

Ik wil graag een kadootje weggeven! Waarom?

  Omdat ik al bijna een jaar blog...

  Omdat ik al 59 volgers heb....

  Omdat ik heel veel plezier in het bloggen heb...

Dus daarom wil ik graag een gehaakt dopje weggeven. Het dopje is geschikt voor kinderen van 4 tot 9 jaar en is gehaakt met Ribbon XL garen, versierd met een witte gehaakte bloem.

Wil je een kansje wagen? Dat kan. Het enige wat hoeft, is volger zijn of worden van mijn blog en een berichtje achterlaten.  Een linkje plaatsen mag, maar hoeft niet.

Meedoen kan tot 10 mei, op 11 mei zal een winnaar bekend gemaakt worden!

23 opmerkingen:

  1. O, dat vind ik wel heel erg leuk. Ik doe graag mee, en was al volger!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! ik doe mee.. ik heb 2 kleindochters die allebei die leeftijd hebben! ik was al volger..
    toevallig heb ik vandaag ook zo'n dopje gehaakt voor mezelf ahahhaah heb ik net op mijn blog gezet.. ennnn ik heb ook een give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give-away! ik doe ook graag mee (en zag net dat ik je nog niet officieel volgde, terwijl ik hier vaak kom buurten! :-) Gauw gedaan dus!)
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee! ja ik wil graag meedoen!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een keuk dopje zeg daar doe ik graag mee, mee leuk voor mijn kleindochter ,s heb er 1 van 3 en 1 van 4 dus past altijd wel 1 van de twee gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, wat ontzettend leuk, ook heel erg fijn dat je ook mee mag doen als je zelf geen blog hebt. Want een linkje plaatsen kan dan niet, dus vallen een deel van de give-away af.
    Ik doe graag mee, en ben volger geworden..
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke give-away, ik doe graag mee! En je blog volgen deed ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik neem vaak een kijkje op je blog,wat een mooie dingen maak jij zeg!
    Ik ben nu ook volger geworden en doe graag mee voor het gehaakte dopje.
    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Felisa,
    Ik wil graag meedoen.
    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk idee om zo'n dopje weg te geven. Als je denkt dat K. hem past doe ik mee.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind het hoedje wel leuk om aan
    te doen ik doe mee hoor

    groetjes marieke
    (knutsel-meiden.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK zou graag meedoen heb twee dochters van 8 en 11 die hem zeker leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er leuk hoedje. Lijkt qua patroon iets anders als die van de zpagetti. Ik vind het leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Graag doe ik mee met deze superleuke give-away. Zie er Rose, petekindje, al mee rondlopen.
    Groetjes, Ans

    ps Ben ook officieel volger geworden hier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee! Ik denk dat Hannah hem wel leuk zal vinden, dus ik doe graag mee!
    Volger was ik al, ik vind het altijd leuk om te lezen wat je zoal weer gemaakt hebt!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi!

    Lijkt me leuk voor mijn dochters. Ik heb het zelf ook geprobeerd te haken, maar kwam niet goed uit...

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi!

    Lijkt me leuk voor mijn dochters. Ik heb het zelf ook geprobeerd te haken, maar kwam niet goed uit...
    Een eigen blog heb ik niet.

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk ik doe graag mee voor mijn kleine vriendinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik wil graag meedoen, ik heb zelf alleen jongens maar ik heb een allerliefst tantezeggertje die dit dopje geweldig zal staan

    BeantwoordenVerwijderen