dinsdag 7 mei 2013

Jurkje Young Image zomer 2013

Voor jongste had ik een mooi patroontje gezien in de nieuwe Young Image.
Ik heb maatje 92 gedaan, en deze keer klopte de maat aardig goed.
Het leek simpel om de plooitjes er in te vouwen, maar eerlijk gezegd heb ik er een hele poos mee zitten puzzelen, voor ik doorhad hoe het nu moest..... Maar het is gelukt!
(Het jurkje is nog niet gestreken)


 


 
N.B.: Voor ieder die dit patroontje ook wil naaien: Het voor en achterpand zijn omgewisseld op het patroonblad getekend. Dit is te vinden op de website van Young Image: nl hier

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb hem ook bijna klaar.
    Alleen heb ik het idee dat de bovenkant niet klopte. De mouwsgaten vallen een beetje raar. Het lijkt net of de voorkant en achterkant omgedraaid zitten. Had jij dat ook?
    Hij valt wel netjes joh!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt, Andrea! Dat zal ik nog even in het berichtje zetten, het voor- en achterpand zitten omgewisseld op het patroonblad getekend. Dat stond op de site van Young Image, bij Rectificaties....

      Verwijderen
  2. wat mooi die plooitjes ,dat maakt het wel mooi he heb zelf ook eens zo iets met die plooitjes gemaakt dus ik weet hoe veel werk er in zit gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden zeg.
    Jammer genoeg valt er voor mijn jongens niet zo veel te naaien .. :-)

    Leuke dingen heb je op je blog staan. Patroontje van de baret ga ik zeker ook nog gebruiken voor een baret voor 1 van mn zusjes. Ik was van t weekend aan het zoeken op internet naar een patroon, en kwam heel toevallig hier terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi jurkje! heel mooi met die plooitjes
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje!! In het wit, helemaal goed! Ik vind het echt een heel mooi jurkje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door de plooitjes wordt het een heel apart jurkje, leuk hoor! (ik vind witte kleding altijd erg leuk staan, maar begin er toch maar niet aan, 't is hier binnen het uur al vies).

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen