vrijdag 14 juni 2013

Kussen haken

Omdat mijn gehaakte deken al bijna af is, kon ik het niet laten om alvast aan de kussens te beginnen.
Ik moet nog één rijtje vierkantjes haken aan de deken, daarna de rand eromheen nog en dan is hij af.

Maar goed, ik zag een mooi patroon voorbij komen, die ik ook erg mooi vind voor in onze bank.
Het is wel een engels patroon, maar goed om te doen, al heb ik zelf wel meer bloemblaadjes dan op het patroon.



Het lijkt me een leuk geheel worden, de deken samen met de kussens op de bank.



Verder haakte ik nog een zeepzakje voor dochterlief, met zelf gekozen kleurtjes en lintje.
En zelf op de foto gezet ;-)
 
Ook naaide ik voor mezelf nog 2 rokken, die komen vast nog wel eens voorbij.



4 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo’n kussen staat hier op mijn vakantie lijst :)
    Dat wordt een leuke set voor op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kussen past mooi bij de deken, mooi en netjes gehaakt hoor!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kussen en ja heel leuk zo bij de deken gezellige kleurtjes
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat kussen wordt vast heel mooi!!!
    en ik ben benieuwd naar je rokken!

    BeantwoordenVerwijderen