donderdag 19 september 2013

Jurkje Young Image

Zoals je ziet heeft de naaimachine niet stilgestaan, de afgelopen week. Voor jongste naaide ik nogmaals dit jurkje, wat ik ook voor de zomer al naaide in het wit, zie hier.  Het patroon komt uit de Young Image zomer 2013. Deze keer maakte ik een dubbele onderrok, dit is toch wat warmer voor het najaar, en het staat ook heel schattig. Wat kan een ander stofje dan een heel ander resultaat geven, he.
Voorkant
achterkant
de onderkant
platte plooitjes
met bolero
achterkant met bolero



 Ik denk dat ze de jurk eerst gaat dragen met een lange mouw shirtje, en als het nog kouder wordt, kan de jurk prima doorgedragen worden met een bolero er over.









9 opmerkingen:

  1. Superleuk en met dat bolerootje maakt het helmaaal af.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jurk! Dat stofje is echt schattig. Ik heb er vorig jaar ook een jurk van gemaakt, wat nu helaas te klein is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel erg leuk! Ook met de bolero erover is het helemaal af!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh, ik vind dit echt een mooi jurkje!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie jurk, en leuke stof! mooi setje zo met bolero
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou ik ooit van jou young image zomer 2012 mogen lenen? Ik zou heel graag y1204 ooit eens maken en kan er niet meer aan komen:( Misschien heb ik ook nog wel iets waar jij wat aan hebt.... Gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb net iets geplaatst, maar kan het niet terugvinden....

    BeantwoordenVerwijderen