maandag 18 november 2013

Rokje Image Wear

Voor mezelf maakte ik dit rokje van Image Wear 1003.

Maar toen het klaar was, vond ik mezelf net een wandelende ballon, zo bol stond het rokje....

Daarom heb ik de plooien een stukje doorgestikt, en nu zit het naar m'n zin....


 Ik heb het rokje wel iets verlengd, anders vond ik het wat aan de korte kant.

Hier zie je het originele patroon:iw1003


Ook naaide ik nog een rokje voor oudste dochter. Al even geleden, maar nog niet laten zien...

Lekker simpel, maar prettig om te dragen.

2 opmerkingen:

  1. Leuke rokjes heb je weer gemaakt. Ik heb het patroon van jouw rokje ook gezien, maar durfde hem niet te maken. Het lijkt me aan de onderzijde nl. erg strak zitten (of valt het nog mee). Ik heb vroeger nl. zo'n model gemaakt, maar kon er nog net in lopen, fietsen ging al helemaal niet.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee, Wilja, aan de achterkant is het gewoon een recht rokje met een split....

      Verwijderen