maandag 27 januari 2014

CAL week 3 en 4

Vorige week heb ik mijn vorderingen niet laten zien, dus nu 2 weken in een berichtje. Dit was het resultaat van week 3:
 Ja, en toen kwam week 4...... Tot nu toe ging het allemaal heel vlotjes, maar deze opdracht kostte iets meer tijd. Normaal haak ik met haaknaald nr 4, deze keer nam ik nr 5.  Maar ja, het randje bleef maar strak trekken. Dus dat werd uithalen. Toen kwam ik de tip van Rooz tegen, zij haakte na de cluster van 7, een losse extra, dus geen 3 lossen na de cluster, maar 4. En dat heb ik ook gedaan, en nu is het toch wat beter geworden.
Maar echt naar m'n zin is het nog niet, dus wie weet, haal ik het nog wel weer uit, om het nog een keer te proberen.

Maar ik vind het echt superleuk tot nu toe, om aan de deken te haken. Ben je nog niet begonnen, en lijkt het je ook leuk, het is nu nog te doen, om de weken in te halen.... Dus twijfel niet langer en begin ook!

3 opmerkingen:

  1. Ik las de tip ook al bij Rooz. Ik moet er nog voor gaan zitten en ben benieuwd hoe het bij mij uit gaat pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit er ook al mee te stoeien dat het strak trekt.... En waarschijnlijk wordt het nog wel (ben al voor de 3e keer bezig) een keer overgedaan...
    Maar het is wel heeeeel erg leuk hè?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de foto ziet het er goed uit hoor! Leuk om de kleurtjes zo bij jouw te zien, weer heel anders. Echt leuk hè dit project, al die verschillende toeren maken het leuk om te haken, zo afwisselend! En als het niet naar je zin is kun je het beter uittrekken want je blijft je er aan ergeren. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen