zaterdag 18 januari 2014

Even bijpraten

Zo, even een berichtje. Momenteel komt er niet zo veel onder de naaimachine vandaan, maar afgelopen week ben ik toch maar eens weer begonnen, een jurkje voor jongste. Er is nog niet veel van te zien, maar een kleine indruk van waar ik mee bezig ben:
Deze wordt nog gevoerd met een stippenstofje, (moet nog naar gezocht in de stoffenwinkels) en ik ben nog op zoek naar satijnlint en dan zwart met witte stipjes. Dat wordt een opdracht voor komende week ;-).


Verder ben ik begonnen met een breiprojectje: 
Een tas in wording:
 Naar een idee van Brei dat ik blij     http://www.zeelandnet.nl/weblog/brei/archief/66    


En verder haak ik vrolijk verder aan de jongensdeken, al gaat het niet zo heel hard:

En ga ik vanavond weer fijn haken aan het CAL project...

Dus:  
 Vervelen hoeft gelukkig nog steeds niet..... 

4 opmerkingen:

  1. vervelen doen mensen met hobbies zich nooit!!
    leuk om je projecten in wording te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tas wordt dat! ben benieuwd naar je jurkje leuk patroon lijkt me
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Jurk en tas voor de bruiloft?
    leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zo'n kabeltas! Dat lijkt me nu zo lastig, maar juist ook zo mooi.
    Succes met het jurkje en deken, leuke kleurtjes.
    Wat heerlijk om zo bezig te zijn hè.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen