zaterdag 8 februari 2014

Gebreide tas

De gebreide tas is klaar! Zie hier het resultaat:


Het was nog een heel werk om de hengels vast te maken, maar het is gelukt. Ook het aan elkaar zetten van de zijkanten was nog een lastig werkje, ik ben daar niet zo goed in. Uiteindelijk heb ik het aan elkaar gehaakt, en nu is het wel naar m'n zin.




Ook het jurkje is klaar, waar ik eerder al over schreef. Het is iets anders geworden dan eerst de bedoeling was. Volgende week wordt het jurkje gedragen op een feest, daarna zal ik de foto's plaatsen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje is het geworden!!
    Ook voor het feest van volgende week?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Marian, ook deze is voor het feest!

      Verwijderen
  2. Wat mooi een mooi tasje.
    Leuk dat strikje er op.
    Past mooi bij het jasje.

    GeeS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie tas! ben heel benieuwd naar je jurk
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas zeg! Fijn dat het toch allemaal gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tas! En in het wit helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wel eer van je werk hoor! Ik vind hem erg mooi!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen