zaterdag 7 juni 2014

Baret met bloemetjes

Deze baret haakte ik voor jongste dochter, het is een eigen ontwerp. Ik was hier al een tijdje mee bezig, maar het lukte nog niet zo naar m'n zin. Dus het werd uithalen, weer een stukje haken, uithalen, en opnieuw haken, maar nu is het toch geworden zoals ik in gedachten had.


 
 

 
 
 


Verder haakte ik de laatste tijd aan bestellingen van baretten en tasjes, erg leuk om te doen. En ik naaide nog een jurk en vestje voor oudste, die zal ik binnenkort eens laten zien. Daar heb ik nog geen foto's van.

2 opmerkingen:

  1. Die is mooi geworden.
    de bloemetjes er ingehaakt?
    dat was vast lastig zo uitproberen zonder patroon.

    Geesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke baret zo met die bloemetjes!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen