vrijdag 25 juli 2014

Nog een shopper

Voor dochter haakte ik nog een shopper om, weer in de opengewerkte klinkersteek. Ze vindt hem erg mooi geworden. Er zit nu nog een shopper van de A.H. ingenaaid, maar ik las ergens dat bij de S.par ook jute tassen te verkrijgen zijn, maar dan met rode hengsels. Dat leek dochter helemaal geweldig, dus op naar de dichtstbijzijnde winkel. Maar helaas, uitverkocht.
Mochten er nog nieuwe komen, dan haal ik deze er weer uit, en naai dan die met rode hengsels er in.

 

Het patroon van de bloem komt van deze noorse blog. Het is aan de hand van de foto's goed te doen om deze bloem te haken.


Ook haakte ik nog een klein tasje, voor de verkoop:
Dit tasje is gehaakt van zpagetti garen, met een bloem van katoen. Interesse? Kijk even bij het tabje Te koop.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke tas heb je gemaakt!!
    Tja en rode hengsels zijn voor jonge meiden natuurlijk helemaal leuk bij zo'n vrolijke tas!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De shopper is leuk geworden! Rode hengsels passen er wel perfect bij. En wat een leuke bloem! Deze heb ik nog niet eerder gezien. Die op het andere tasje is trouwens ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. En die kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen