woensdag 13 augustus 2014

Inkopen gedaan

Vorige week zaterdag bracht ik een bezoekje aan de wolschuur in Hardenberg. Daar had ik al veel over gehoord, maar ik was er nog nooit geweest. Nou, het was zeker de moeite waard om daar eens te kijken. Heel veel keus in katoen, acryl, heel veel sokkenwol, echt prachtig allemaal. Maar ik heb me netjes gedragen, en niet te veel gekocht...

de hele voorraad

donkerblauwe Catania, voor mijn voorraad

Voor een baretje voor oudste dochter

Voor een bolero voor jongste dochter

Voor een schouderwarmer met baret voor oudste dochter
Dus ik heb weer wat te doen, de komende tijd :-) .

4 opmerkingen:

  1. Je hebt je keurig ingehouden. Het voordeel daarvan is dat je over een poosje weer naar de wolsnoepwinkel mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar ben ik ook regelmatig te vinden....
    Alleen is het nu al een tijd geleden, ik was er even 'zat van'...
    Had het idee dat het niet veel nieuws meer voor me had.
    Misschien als ik nu weer ga dat ik er wel weer een en ander van m'n gading kan vinden...
    Maar eigenlijk heb ik nog voorraad genoeg... Dus toch nog maar effe wachten denk ik....

    Je hebt trouwens leuke inkopen gedaan, die gemêleerde voor een bolero voor je dochter vind ik ook super!!
    En dat garen op de foto daar boven is heerlijk om mee te werken!! Daar maak ik dat knalroze hesje van wat al járen in de kast lag als trui die niet af kwam....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan er weer tegenaan!
    Succes
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen