dinsdag 11 november 2014

CAL 2014! Hij is af!

En dan is de deken klaar..... Een groot project waar met plezier aan gewerkt is. Soms een paar weken met wat minder zin en tijd, maar dat was zo weer ingehaald.... En nu is het dus klaar! Ik ben erg blij met het resultaat. Hier wat foto's, de deken helemaal op de foto lukt niet meer.
 
 
 
 
 
 
 
Tja, en eigenlijk was ik er nu even klaar mee, met het dekenproject. Maar dan komt er al weer een foto voorbij met de preview voor volgend jaar! Weer een nieuwe CAL...(klik)  En die ziet er al weer heel leuk uit! Dus ik denk toch dat ik weer mee ga doen, volgend jaar....
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een heelijk gevoel geeft dat hè?
    De mijne wacht nog op de laatste 3 toeren en de rand...
    Momenteel geen tijd/zin/puf voor...
    Komt nog wel, hoop ik. Als de tijden hier minder roerig zijn....
    De deken is ook te groot om mee te nemen naar het ziekenhuis.... Anders was dat nog een optie geweest..

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie CAL-deken! Het was leuk om mee te doen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Mooie kleuren! Knap hoor, om zo netjes 'bij' te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hij is echt gaaf! Heel mooi zo het totaalplaatje, je hebt eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen