dinsdag 30 december 2014

Baret, handwarmers

Zo aan het eind van het jaar nog even een berichtje. Ik haakte nog een baret voor oudste dochter. Moeilijk om de rode kleur goed op de foto te krijgen. In werkelijkheid is de baret een beetje donkerder rood. Het patroon is hier te vinden. Let wel, de teltekening van het patroon wijkt een klein beetje af van het gehaakte voorbeeld.

 
 
 
 
 Een tijdje terug haakte in handwarmers voor dochter, ze zijn lekker warm. Ik ben voor mezelf ook een paar aan het haken, in een ander kleurtje. Het patroon van deze warmers is hier te vinden.
 
 
 
 
 
Verder naaide ik nog een rode jurk voor dochter, helaas zijn hier geen foto's van.
 
Tenslotte wil ik ieder hartelijk bedanken voor de leuke reacties en het meedenken in het afgelopen jaar. Zowel persoonlijk of via een reactie op de blog!
 
Volgend jaar hopen ik bij gezondheid weer te beginnen met de nieuwe CAL 2015. Ik heb lang zitten twijfelen over het garen dat ik zal gaan gebruiken. Uiteindelijk toch gekozen voor Stylecraft, vanwege de ruime kleurenkeus. En ik kreeg net een mailtje dat het pakket onderweg is, dus misschien komt het morgen nog binnen! Wie doet er nog meer mee?
 
Tenslotte wil ik ieder een goede jaarwisseling wensen, en een voorspoedig 2015!

5 opmerkingen:

  1. Een mooie baret en handwarmers.
    Ik wens jou een creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Heerlijk kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties weer!

    Wist je dat er in Meppel onlangs een winkel geopend is waar Stylecraft wordt verkocht?

    Jij ook de beste wensen voor 2015!

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Trijntje, ik hoorde het vorige week. Ik ga er binnenkort een keertje kijken, ik moet nog kleurtjes erbij voor de nieuwe CAL deken.

      Verwijderen