donderdag 15 januari 2015

CAL 2015

Lang heb ik zitten twijfelen of ik mee zou doen met de nieuwe CAL. En zo ja, met welk garen. Bravo of toch Stylecraft? Uiteindelijk toch gekozen voor Stylecraft, omdat daar meer kleurkeuze is dan met Bravo. Dus ik had garen besteld, bij een internetwinkel. Toen ik het garen kreeg, moest ik even wennen. De kleuren waren niet helemaal naar m'n zin. Vanmiddag ben ik even naar Meppel geweest, daar zit nu ook een winkel waar dit garen verkocht wordt! Dat is fijn, want dat koopt net iets gemakkelijker, dan via internet. Het glittergaren, wat in het originele patroon ook gebruikt wordt, heb ik nog niet gekocht. Ik weet nog niet of ik dat ook ga gebruiken. Dit is uiteindelijk mijn kleurkeuze:

9 opmerkingen:

  1. mooie kleuren! HIj haakt heerlijk weg, dus succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat je weer meedoet!
    En inderdaad koopt wol fijner in de winkel dan via het web.. alleen als je exact weet wat je wilt hebben is het wel makkelijk.. het wordt je zo binnengebracht...
    Voor mij even geen CAL of iets in die geest... Ben nog aan het bijkomen van de afgelopen periode en probeer juist mijn projectjes af te maken. Dan moet ik niet met een mega-project gaan starten. Wie weet een ander jaar weer...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes en ben je al begonnen?
    GeeS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren bij elkaar gezocht.
    Ik wil binnenkort ook eens kijken bij de haakgarage, maar eerst de voorraad wol wat ik heb liggen maar eens bekijken voor ik weer nieuwe haal.
    Zag in vorige berichten dat je ook mooie sokken breit. Nu leuke sokkenwol en katoen bij de lidl ;)
    Daar was ik giseren en omdat ik ooit nog eens wil leren sokken te breien een setje van vijf breinaalden gehaald (dan is het begin er, haha)


    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je sokken gaat breien, pas op, want het werkt verslavend.

      Verwijderen
  5. Prachtige kleuren. Leuk dat je ook mee doet. Ben benieuwd naar hoe het gat worden. Zelf doe ik ook nog de holland deken haken. Heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hollanddeken heb ik ook een begin van gemaakt, weet alleen niet of ik alles bij kan houden, ;-)

      Verwijderen
  6. Mooie kleuren! Ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je ook mee doet. Je hebt leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen