woensdag 18 maart 2015

Bezigheden

Ik zal even laten zien waar ik mee bezig ben op dit moment. Ik ben een vestje aan het breien voor jongste dochter. Dit ging niet helemaal vanzelf ;-). Het is helemaal geen moeilijk patroontje, maar ik had even niet goed opgelet. Een paar steken laten vallen.... Dus het breiwerkje bleef een poosje liggen. Maar vandaag ligt jongste dochter ziek op de bank. Een reden dus om lekker bij haar te blijven zitten, en het breiwerk maar eens uit te halen. En het was helemaal geen grote klus..... En het staat weer op de pennen! Ik brei volgens dit patroon.


Verder ben ik begonnen met een omslagdoek van het Fenna garen, van de Wibra. Maar ook dit gaat niet vanzelf. Bijna aan het eind van de bol zit een flinke knoop. En begint het garen met een andere kleur. Eigenlijk hoort er nu weer groen aan te komen. Dus ik denk dat ik bij een andere bol de groene kleur op ga zoeken, en daar verder mee ga haken.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een heerlijkk patroontje uitgezocht om te breien! Heb het zelf ook verschillende keren gebreid toen onze dochter nog klein was... Maar ja... de beste breister laat wel eens een steekje vallen hè?
    Ik hoop dat je dochter weer snel opknapt. Met dit mooie weer ziek zijn is helemaal niet leuk! Ze zijn nu zo graag buiten! Lekker vitamientjes opdoen!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk wat Marian hierboven zegt: de beste breister laat wel eens een steek vallen. Ik doe het je niet na, dit kan ik echt niet. Ik vind die omslagdoek heel mooi worden! Al die kleurtjes, daar wordt iedereen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen