woensdag 15 april 2015

En weer een baret.....

Zo, het is hier rustig, ik zie dat ik al even niet meer geblogd heb. Maar ik doe nog wel wat, hoor. Momenteel ben ik druk met bestellingen van baretjes, erg leuk om te doen. Dus dan zijn m'n eigen bezigheden een beetje op de achtergrond. Tussendoor toch nog tijd gehad om voor oudste dochter een nieuw baretje te haken. Ik ben gewoon begonnen te haken, en al doende kwam er dit tevoorschijn:

 
 
Binnenkort ga ik het patroontje uitschrijven. Deze is wel alvast te bestellen, mocht je deze ook leuk vinden!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie baret weer, ik wacht met smart op het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke baret. Prachtig gedaan. Wil voor een actiemarkt (pas in okt) ook wat baretjes maken, wat voor een garen gebruik jij voor de winter? Vind dit patroontje wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meestal gewoon katoen, of stylecraft is ook wel heel mooi om te gebruiken, vooral bij baret 3.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ga het dan allebei maar proberen.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie baret.
    Het blijft leuk hè baretten haken.

    BeantwoordenVerwijderen