donderdag 9 juli 2015

Baret

Wat een drukte op mijn blog, gisteren. Ik had meer dan 1500 bezoekers, terwijl er op een normale dag rond de 400 zijn. Wat bleek? Deze blog was gelinkt op een facebookpagina, om de gratis patroontjes van de baretten. Wat leuk, dat mensen er blij mee zijn!

Ik haakte nog eens een baretje. Met het warme weer van de afgelopen tijd is er niets beters dan lekker in de schaduw met een haakwerkje. Het patroon vond ik op Ravelry, een gratis patroon. Ik heb het iets aangepast. Gehaakt op haaknaald 3, met durable Coral. De laatste foto lijkt vrij grof, maar dat komt, doordat de foto dichtbij genomen is. In werkelijkheid valt het mee.


 

4 opmerkingen:

  1. Ook weer een mooie. Heel erg leuk. En veel bezoekers. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk baretje weer. leuk voor dat er zoveel bezoekers waren. Blijkbaar is er wel behoefte aan patronen voor baretjes!
    Ik vind het in ieder geval er fijn dat je ze met ons deelt. Ik heb er inmiddels al heel wat gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even naar de link gekeken. Ik herken het patroon. Ik heb hem gehaakt volgens patroon maar dat is niet veel geworden. Hij zit niet mooi met dragen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alike, ik heb het patroon tijdens het haken iets aangepast. In het originele patroon zitten veel te veel toeren, dan wordt de baret inderdaad niet mooi.

      Verwijderen