vrijdag 31 juli 2015

Kringloopvondst en gehaakt kraagje




In de vakantie is het altijd vaste prik om even te snuffelen bij de kringlopen in buurt. En ik zoek natuurlijk naar haakbladen, hoewel die niet zo veel te vinden zijn. Maar ik had geluk:
Een haaktijdschrift

Wat een mooie kussens

Boodschappennet


Prachtige kraagjes
Kraagjes
 
En nog een keer


Deze kraagjes vind ik echt prachtig.... Dus meteen maar uitproberen. Dat viel nog tegen, de steken waren wat ingewikkelder dan het er uitzag. Ik ben maar begonnen met het tweede kraagje, rechtsboven. Deze was echt goed te doen. Ik haakte met Durable Coral, off-white.

 Ook het boodschappennetje vind ik leuk, deze ga ik ook vast nog eens haken. Praktisch voor in de handtas, want in de winkels worden steeds minder plastic tasjes gegeven. Dan is het handig om een tas mee te hebben, die niet veel ruimte inneemt.

3 opmerkingen:

  1. wat leuk! Kan me herinneren dat mijn moeder een sort gehaakt(gekocht) boodschappen netje had . Geloof dat er een leren handvat aan zat.
    Hier vaker haakboeken, maar uiteraard in het engels, dus daar zou je niets aan hebben of je moet engels kunnen. Let me know!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om nieuwe blogjes op Internet tegen te komen
    ik volg meestal blogjes dat te maken hebben
    met thuis, haken, koken en fotografie

    Bedankt voor het delen
    en nog een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen