maandag 13 juli 2015

Update CAL 2015

Eens even een blogje over DE deken.... Tja, de DEKEN..... Hier wordt nog steeds gehaakt aan de deken, maar wel in een wat langzaam tempo.... Eerlijk gezegd heb ik er dit jaar niet zo veel plezier in, als het voorgaande jaar..... Ik denk, dat het vierkant me een beetje dwarszit... Vooral nu de toeren groter worden. De eerste twee kanten gaat het nog, en dan nummer 3 en 4 nog.... Dus dan leg ik het werk maar weer weg, tot ik weer nieuwe zin heb. Ik ben nu bezig met week 23, de Judithsteek. Een hele mooie steek, vind ik. Dat is dan wel weer het leuke aan deze CAL, ik leer er best veel van. Dus ik ga langzaam door, in mijn eigen tempo.



4 opmerkingen:

  1. Heel herrkenbaar maar daar hebben we het samen al over gehad!
    De deken wordt wel mooi.

    Gees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt wel mooi! Dat donkerroze randje er af en toe door geeft 't lekker pit. Mooie kleuren(combi) zo.

    Leuk trouwens, Judithsteek. :-D Ik kwam 'm al eens tegen in de 'Haakbijbel'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind m wel heel erg mooi worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van jouw wordt ook mooi zeg. Ik loop zelf ook nog een beetje achter, maar ben nu bezig met week 25, en ik wil eigenlijk aan het eind van de week af hebben tot week 28. Omdat ik zaterdag op vakantie ga, dus ik hoop dat het gaat lukken. En anders lekker niet ;-). Veel plezier met haken en een fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen