vrijdag 6 november 2015

Gebreid doekje

Op het wereldwijde web kwam ik op een blog en daar zag ik gebreide doekjes. Doekjes om mee schoon te maken. Hier had ik nog niet eerder van gehoord, dus dat wilde ik wel eens proberen. De doekjes zijn snel gebreid, van katoen, met dubbele draad op naald 5. En nu zijn ze al een paar dagen klaar.
 
 
 
 
Ik heb er mee schoongemaakt, maar of het echt mijn ding is..... dat weet ik nog niet. Maar geen nood, het zijn ook handige pannenlappen of knuffeldoekjes of weet ik wat nog meer. Ze komen vast eens van pas!

2 opmerkingen:

  1. Dag,
    Ik vindt het ook altijd mooi om te zien die gebreide of gehaakte doekjes maar of het lekker werkt vraag ik me ook wel eens af.

    Gees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ze ook als pannenlapjes gebruiken. Maar....ze zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen