dinsdag 12 januari 2016

Omslagdoek van Fenna

Een hele tijd geleden begon ik met deze omslagdoek. Met Fennagaren. Zo op het eerste gezicht prachtig garen. Maar in deze bollen zaten erg veel knoopjes. Dan begon er zomaar weer een andere kleur, wat eigenlijk niet zo hoorde. Dus ik was dit keer niet zo heel enthousiast over dit garen. Maar goed, maar stug doorgehaakt, ondanks de knoopjes, en dit is het resultaat!
 
Tja, hij is klaar, maar of ik hem ga dragen.... Dat weet ik nog niet... Misschien in de zomer, 's avonds, als het wat frisser wordt...
 

6 opmerkingen:

  1. Hij is wel heel vrolijk. Gelukkig kan het goed in dit patroon dat je ineens een andere kleur krijgt, maar het hoort natuurlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi hoor. Lekker vrolijk!
    Vervelend van de knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel mooi geworden. Ik heb nog nooit met fenna gehaakt (oh my) maar ik wil het graag wel een keer proberen. haha. Kan het alleen nooit vinden hihi. Wel heel mooi geworden :-). Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel heel mooi geworden!
    Gees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie omslagdoek! Ben ook met omslagdoek bezig van fenna, alleen andere kleurtjes en gelukkig zonder knoopjes.. (mijn meeneemhaakwerkje)
    Het is toch best wel fijn garen eigenlijk.. je had alleen een paar pechbollen dan.. wat voor patroontje is het eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had dit patroon van een facebookgroep. Maar ik kan het niet terugvinden, helaas.

      Verwijderen