maandag 8 februari 2016

Jurkje voorjaar

Na lange tijd weer eens een post met een naaisel..... Alvast voor het voorjaar naaide ik dit jurkje. Ik was meteen verliefd op dit mooie stofje en naaide mijn favoriete patroontje maar weer eens:
 
 
 
Het patroon komt uit de Young Image zomer 2013 en gebruikte ik o. a. hier al eens.
Verder naaide ik onlangs nog een simpel A-lijn rokje voor jongste dochter, en heb ik nog niet laten zien. Deze naaide ik van tricotstof, van dubbele stof, dus nog een winterrokje. Bij deze dus ook maar een fotootje.
 

6 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een mooi stofje in vrolijke kleurtjes. Het model blijft leuk, lijkt me ook wel wat voor onze jongste. mooi hoor!

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi fleurig jurkje! Het voorjaar is bij jou al een beetje begonnen.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stofje! Leuk model ook!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige jurk, mooi met die plooitjes en heel gaaf stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel mooi jurkje geworden, Klaasje! Mooi stofje en de plooitjes zijn mooi! Ik keek ook even naar het witte jurkje die je eerder van dit patroon maakte. Die is ook mooi! Bij de effen stof komen de plooitjes wel helemaal mooi uit.

    Ik wist eerst niet welk stofje je bedoelde, maar nu ik het hier zag, herkende ik het direct. Ik had het toch wel in de winkel zien liggen, maar voor mintgroen aangezien. :-)

    Groetjes Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen