maandag 15 februari 2016

Vorderingen CAL 2016

Even een foto van mijn vorderingen van de CAL 2016. Ik ben weer helemaal opnieuw begonnen, omdat de opzetrand toch bleef trekken. En meteen maar een andere kleurvolgorde gedaan.
 
 Maar waar ik wel een beetje spijt van heb nu, is de blauwe rand in de eerste grannystrepen. Tijdens het vervolg van het patroon blijkt dat dat toch minder mooi is. Maar ik heb bedacht dat ik tijdens de laatste toeren misschien ook nog zo'n randje in kleur kan doen, dus dan blijft het toch één geheel.

3 opmerkingen:

  1. Hij gaat mooi. Ik snap het van dat blauw, maar we wisten ook niet van tevoren dat het tussenstukken werden. Gewoon nog een keer herhalen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi zo!
    Ik zou het ook gewoon gaan herhalen op het eind.
    Gees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog! ik zag u via andere blogster, zo gaat het
    in blogland, ik volg meestal blogjes die te maken hebben met
    haken, koken, fotografie, en leuke anecdotes, vindt leuk om
    weer hier te komen lezen.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen