donderdag 3 maart 2016

Bolero

Gisteren was het stoffenspektakel in Zwolle. Ik was al een paar keer niet geweest, maar besloot om deze keer eens weer te gaan. Ik ben heerlijk geslaagd. Ik kocht o. a. fuchsia tricot, en naaide daar dit vestje van:
 
 
 
 
 
 
 
Het patroontje is komt uit de Young Image lente zomer 2013. Een heerlijk basic patroontje, wat zo in elkaar zit.
 
Verder haalde ik nog tricot stofjes voor mezelf, voor jurkjes. En een kantstofje voor een vestje. Maar die komen vast nog wel langs, want jurk nr 1 is al geknipt.  Het wordt een jurk met overslag, uit de nieuwe Stitched by You.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuk en makkelijk vestje. En... nu al weer af.
    Succes met het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke vestjes kun je nooit genoeg hebben. De kleur staat mooi bij het jurkje. Ik ben nog even met de oudste dochters geweest, wat was het druk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is dus het zelfde vestje als je vanmorgen liet zien? Echt een leuk modelletje. En ideaal dat 't zo snel klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, Trijntje, dit is hetzelfde modelletje.

      Verwijderen