maandag 19 september 2016

Lang geleden..... en een baretje......

Zo, dat is een lange tijd geleden.... Eindelijk weer eens een blogje van mijn hand. Lange tijd was ik niet zo creatief bezig. Eens een klein handwerkje van dit en eens van dat, maar niet gepubliceerd. Ook mijn dekens vorderen maar langzaam.
Maar afgelopen week had ik ineens weer eens inspiratie voor een nieuw baretje voor jongste dochter.
En die wil ik toch even laten zien. Hier de foto's:



Ik heb geen patroon gebruikt, al hakende kwam dit baretje tevoorschijn.

3 opmerkingen:

  1. Mooi baretje weer. Moet er nog een voor dametje hier hebben,maar dat wordt kopen, want haken kan ik niet.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan klaasje!
    Wordt het patroon nog uitgeschreven?
    Groet Geesje

    BeantwoordenVerwijderen